Opinie naszych aktualnych Studentek i Studentów:
"Solidne szkolenie. Jego starannie dopracowana treść dostosowana jest do potrzeb osób pracujących z dziećmi i ich opiekunami. Zajęcia prowadzone są metodami interaktywnymi pozwalając nam poprzez liczne ćwiczenia uzyskać większą pewność w pełnieniu codziennych obowiązków zawodowych. Dziękuję i życzę dalszych sukcesów❤️"
"Największą mocą szkoły są jej prowadzący: praktycy, z różnymi temperamentami, różnymi korzeniami. Łączy ich ciekawość dziecka/nastolatka i jego świata. Bez rutyny, uprzedzeń, w ciągłym poszukiwaniu. Dziękuję"
"Po dwóch latach studiów w SPDiM jestem przekonana, że to była najlepsza decyzja dotycząca mojego rozwoju zawodowego, jaką mogłam podjąć. Studia pod wieloma względami są wymagające - logistycznie, czasowo, emocjonalnie. Mimo wszystko jednak warto ponieść ten wysiłek. Mam pełne zaufanie do osób kierujących szkołą i prowadzących zajęcia i wdzięczność za poszerzenie perspektywy na pracę z dziećmi i młodzieżą, ale również za budowanie poczucia bezpieczeństwa i dobrej atmosfery na zajęciach. Dzięki, i wszystkiego najlepszego dla SPDiM! :)"
"Dziękuję za możliwość poznania wspaniałych ludzi. Życzę żeby chat GPT nas nie pokonał 😉"
"Jestem słuchaczką drugiego roku szkolenia. Zdecydowałam się na Regenerację (mimo, że nie mieszkam w Warszawie), bo docierały do mnie pozytywne opinie znajomych z branży o Szkole i wiedziałam jaką renomą cieszy się Laboratorium Psychoedukacji, w kooperacji z którym szkolenie powstało. Mija czas i każdego dnia widzę pozytywne efekty tej decyzji. Mam poczucie bezpieczeństwa, że to czego się uczę, to sprawdzona wiedza poparta latami doświadczenia wykładowców. Słuchacze i słuchaczki szkolenia traktowani są z uważnością, otwartością, wspierani w rozwoju. Jednocześnie sami dla siebie stajemy się grupą, której uczestnicy/uczestniczki razem się uczą, towarzyszą sobie, pojawiły się przyjaźnie. Jestem teraz w sytuacji, w której zdecydowałam się zmienić pracę i okazuje się, że różne drzwi pootwierały się przede mną, ponieważ wśród specjalistów moje szkolenie cieszy się ogromnym zaufaniem. Regeneracja stała się rozpoznawalną, dobrze kojarzoną marką. Cieszę się na kolejne lata nauki."
"Nie mogłam wymarzyć sobie lepszej szkoły, czuję się bardzo zaopiekowana, a poziom mojej pracy z pacjentami po kilku zjazdach (jestem studentką pierwszego roku ) wskoczył na dużo wyższy level ❤️"
"Szkoła Psychoterapii Dzieci i Młodzieży dała mi możliwość połączenia praktyki z teorią. Wyjątkowo dobrze dobrane zajęcia teoretyczne, (które są niezbędną bazą), współistnieją w pakiecie z treningiem i ćwiczeniami oraz informacją zwrotną, jak stosuje się daną metodę. To naprawdę uczy."
"Świetni i kompetentni superwizorzy z wieloletnim stażem pozwalają na głęboki wgląd i pozwalają znaleźć klucz i metodę pracy z pacjentem."
„Brałam udział w zajęciach, które miały dla mnie niepowtarzalny i przełomowy charakter. Proponowany w szkole nieredukcjonistyczny model myślenia o psychologii dziecka i rodziny jest mi bardzo bliski i uważam go za bardzo korzystny dla pacjentów dziecięcych i ich rodzin.”
„Jestem wdzięczna założycielom i pomysłodawcom Szkoły, że wyszli na przeciw ogromnemu zapotrzebowaniu oraz zagubieniu rodzica i dziecka w stawiającej przed nami wszystkimi nowe wyzwania skomplikowanej współczesności.”
Czekałam na kompleksowe szkolenie uczące jak pracować psychoterapeutycznie z dziećmi i młodzieżą prawie dziesięć lat, ale było warto!!! Byłam uczestnikiem pierwszego roku, a potem kolejnych modułów. Poznałam świetnych ludzi, zajęcia były na wysokim poziome, a wykładowcy to wyjątkowi eksperci w tej dziedzinie. To jedyna taka szkoła w Polsce, która przystępnie i rzetelnie uczy zawodu psychoterapeuty dzieci i młodzieży.
Tylko polecam :)))
Anna Kochanowska, psycholog, absolwentka czteroletniej SPDiM,
certyfikowany psychoterapeuta Polskiego Towarzystwa Psychologicznego,
specjalista psychoterapii dzieci i młodzieży, specjalista terapii uzależnień, Poznań.
"SPDIM to szkoła, w której nie ma tradycyjnych kolokwiów, zaliczeń, testów, a i tak się uczysz. Uczysz się, bo chcesz, pracujesz sobą, bo widzisz efekt. 🙂"
Żaneta Malesińska, absolwentka czteroletniej SPDiM' 21
"Udział w szkoleniu SPDiM był dla mnie przełomowym etapem na ścieżce kształcenia. Możliwość przysłuchiwania się doświadczonym terapeutom, czerpania z ich doświadczeń oraz wskazówek, ale także praca nad własnym warsztatem kształtowały mnie przez minione cztery lata. Szkole udało się stworzyć zasoby do kompleksowego, interdyscyplinarnego spojrzenia na psychoterapię dzieci i młodzieży z bogatymi podstawami teoretycznymi i warsztatami, które dają mi nadzieję na niesienie wsparcia pacjentom na dalszej ścieżce zawodowej."
Absolwentka czteroletniej Szkoły Psychoterapii Dzieci i Młodzieży' 21
"Szkoła Psychoterapii Dzieci i Młodzieży dała mi możliwość połączenia praktyki z teorią. Wyjątkowo dobrze dobrane zajęcia teoretyczne, (które są niezbędną bazą), współistnieją w pakiecie z treningiem i ćwiczeniami oraz informacją zwrotną, jak stosuje się daną metodę. To naprawdę uczy.
Świetni i kompetentni superwizorzy z wieloletnim stażem pozwalają na głęboki wgląd i pozwalają znaleźć klucz i metodę pracy z pacjentem.
Bardzo ciekawie i nowatorsko prowadzone są zajęcia z psychoanalizy, którą dzięki zaangażowaniu prowadzących można odkryć na nowo. Z kolei zajęcia dr. Arskiej-Karyłowskiej wnoszą perspektywę behawioralną, która połączona z psychodynamicznym rozumieniem pacjenta, otwiera nowe perspektywy do pracy. Do tego nowe świeże spojrzenie wykładowców zdobyte w Londynie w Instytucie Anny Freud oraz inspirujący współuczestnicy mający praktykę w bardzo różnych obszarach sprawia, że te kilka dni w miesiącu jest prawdziwym laboratorium wykuwania się dobrych praktyk w pracy z dzieckiem i jego rodzicem.
Wszyscy wykładowcy są zarazem praktykującymi lekarzami lub psychoterapeutami i nie ma tu mowy o teoretyzowaniu. Te studia są teorią w działaniu.
Dla mnie osobiście poza świetnymi wykładowcami atutem studium są współuczestnicy zajęć. Grupa, która się w tym roku spotkała jest dla mnie bardzo inspirująca i mobilizujący do rozwoju i dalszej pracy.
I jeszcze jedno - pacjent dziecięcy i młodzieżowy wydaje się w Polsce pacjentem, któremu poświęcona jest ogromną uwaga. Doświadczenie uczestników tych studiów pokazuje jednak, jak wiele jest do zrobienia w tej dziedzinie. Tu uczymy się, jak powinny wyglądać standardy w pracy nad tak wyjątkowym pacjentem jakim jest dziecko.
Jestem wdzięczna założycielom i pomysłodawcom Studium, że wyszli na przeciw ogromnemu zapotrzebowaniu oraz zagubieniu rodzica i dziecka w stawiającej przed nami wszystkimi nowe wyzwania skomplikowanej współczesności."
Anna Kaplińska-Struss,polonistka, reżyserka, trener umiejętności wychowawczych, absolwentka Szkoły Psychoterapii Dzieci i Młodzieży.
"Kiedy blisko dwa lata temu szukałam szkoły psychoterapii dzieci i młodzieży nie mogłam znaleźć satysfakcjonujących mnie ofert, aż natknęłam się na SPDiM w Regeneracji. Przeczytawszy program i już wiedziałam, że pomysłodawcy sięgnęli po światowe standardy obowiązujące w psychoterapii dzieci i młodzieży. Szkoła mnie nie zawiodła. Starannie dobrani wykładowcy, którzy w bardzo dostępny sposób dzielili się z nami swoją wiedzą teoretyczną, ale przede wszystkim praktyczną. Osobiście muszę podkreślić niezwykłe wartościowe superwizji, które pod okiem doświadczonych terapeutów pozwoliły mi rozwijać warsztat terapeutyczny.
Bezcennym element nauki w SPDiM była/jest grupa, w której mam przyjemność się uczyć. "Wasza różnorodność, dociekliwość jak i energia niejednokrotnie przyczyniły się do ciekawych dyskusji, rozważań i inspiracji. Będzie mi tego brakować."
W czerwcu kończę szkołę. Nie mam poczucia, że jestem kompletnym terapeutą, ale SPDiM stała się solidnym filarem mojego dalszego rozwoju zawodowego, ugruntowała mnie, wyznaczając kierunek dalszej drogi, jako terapeuty, za co bardzo dziękuje."
Katarzyna Drews, psycholog, fizjoterapeuta, pracuje z małymi dziećmi i ich rodzicami, absolwentka Szkoły Psychoterapii Dzieci i Młodzieży.
"Wybrałam Szkołę Psychoterapii Dzieci i Młodzieży, ponieważ chcę zajmować się tą grupą klientów. Studia w Ośrodku ReGeneRacja łączą teorię z praktyką i wyposażają w konkretne narzędzia pracy terapeutycznej. Wykładowcami są czynni psychoterapeuci, a w toku studiów nie tylko przekazują wiedzę, ale też odsłaniają własny warsztat pracy. Wartością są obowiązkowe staże, a część superwizyjna pozwala na bieżąco weryfikować zdobywane umiejętności."
Magda Winiarska-Smoczyńska, psycholog, absolwentka Szkoły Psychoterapii Dzieci i Młodzieży
"Moim celem przed podjęciem szkolenia było zdobycie tożsamości kompetentnego psychoterapeuty i Szkoła Psychoterapii Dzieci i Młodzieży mi to w ogromnym stopniu umożliwiła. Spotkałam wielu charyzmatycznych psychoterapeutów pracujących w różnych nurtach, dzielących się swoim warsztatem i pomagających wzrastać w zawodzie. SPDiM jest bardzo rozwijającym i inspirującym miejscem, zapewnia kontakt nie tylko z wybitnymi specjalistami w swojej dziedzinie, którzy są jednocześnie wyjątkowymi ludźmi o wielkiej kulturze osobistej. Szkoła daje przegląd najnowszych odkryć i dokonań w obszarze psychoterapii. Wykładowcy szkolą się w znakomitych ośrodkach zagranicznych takich ja Anna Freud Center skąd czerpią wiedzę o nowoczesnych metodach pomocy psychologicznej.
Brałam udział w zajęciach, które miały dla mnie niepowtarzalny i przełomowy charakter. Proponowany w szkole nieredukcjonistyczny model myślenia o psychologii dziecka i rodziny jest mi bardzo bliski i uważam go za bardzo korzystny dla pacjentów dziecięcych i ich rodzin."
Absolwentka Szkoły Psychoterapii Dzieci i Młodzieży
'Od kilku lat pracuję z dziećmi i młodzieżą m.in. pracowałam w telefonie zaufania, prowadzę warsztaty psychoedukacyjne oraz konsultacje indywidualne. Brałam udział w wielu krótszych i dłuższych szkoleniach oraz stażach dotyczących pracy z dziećmi i młodzieżą. Stale jednak miałam poczucie braków w swojej wiedzy, braku spójności w wielopłaszczyznowym podejściu do pracy z dziećmi i młodzieżą. Szukałam szkoły lub szkolenia w którym otrzymam konkretną wiedzę, a także praktyczne umiejętności pracy z tą grupą wiekową. Szukałam miejsca gdzie to, co wiedziałam wcześniej zostanie uzupełnione, scalone, a ja poczuję się pewniej w pracy psychoterapeutycznej. Prawie po 2 latach mogę powiedzieć, że SPDiM, to dobra decyzja.
Przy wyborze Szkoły Psychoterapii Dzieci Młodzieży ważne dla mnie było, aby szkolenie dało mi dostęp do wiedzy teoretycznej w połączeniu z przykładami – dali mi tą możliwość wykładowcy prowadzący zajęcia, ponieważ wszyscy są praktykującymi psychoterapeutami i lekarzami.Mogłam nie tylko słuchać, ale także pracować nad sobą, pracować nad konkretnymi narzędziami. Udział w stażu w Instytucie Psychiatrii i Neurologii, w wielu warsztatach realizowanych podczas zjazdów oraz w półkoloniach terapeutycznych w Ośrodku ReGeneRacja dał mi możliwość praktycznego wykorzystanie nabytej wiedzy. Wszystko to pod stałą superwizją.
Cennym elementem Szkoły jest właśnie superwizja grupowa, która odbywa się na każdym zjeździe. Pozwoliła mi ona przyjrzeć się swojej pracy, czerpać z doświadczeń innych, a także lepiej zrozumieć to, co ważne w psychoterapii. Superwizja jest dla mnie cegiełką pokazującą, że rola psychoterapeuty dzieci i młodzieży to ciągła praca nad sobą.
Przede mną 4 zjazdy i zakończenie szkoły. Szkoły, ale nie nauki, bo spotkanie tak wielu praktyków poszerzyło moje horyzonty i utwierdziło w przekonaniu, jak ważny jest ciągły rozwój i praca nad standardami pracy.'
Katarzyna Brzoza, pedagog, trener umiejętności psychospołecznych, studentka Szkoły Psychoterapii Dzieci i Młodzieży